Beste OGC-er,

Het golfseizoen 2023 loopt ten einde.We hadden dit jaar 1 team C-Mixed open en 4 teams Dubbel Negen Open.
Team 1 Dubbel Negen Open is kampioen geworden en gepromoveerd naar de hoofdklasse. Nu starten we al weer met de voorbereiding voor de NGF competitie 2024.

Het is de bedoeling dat wanneer je je inschrijft voor de competitie je voor alle wedstrijden beschikbaar moet zijn. In de week van de wedstrijd wordt er op de betreffende baan voorgespeeld. In principe moet iedereen daar aan meedoen, uitgezonderd degene die nog werken. Belangrijk voor de teamsfeer!

De commissie, bestaande uit Wim Bergman, Joop Schuurhuizen en ondergetekende, zullen samen met de captains de teams samenstellen.

Je kunt je inschrijven (max. handicap 36) voor de

C-Mixed Open
Het team bestaat uit 3 dames en 3 heren.
In de ochtend wordt er foursome gespeeld over 18 holes.
In de middag wordt er single gespeeld over 18 holes.
of
Dubbel Negen Open
Het team bestaat uit 6 spelers.
Er wordt 2 x 9 holes gespeeld.
of
Als reserve
Wanneer je niet alle vrijdagen mee kan doen, kan je je als reserve opgeven. Gaarne dan wel vermelden of het voor de C-Mixed Open of Dubbel Negen Open is. Ook als je eens wilt kijken of je het wat vindt om aan deze competitie deel te nemen, kan je je ook opgeven als reserve.

INSCHRIJVEN VOOR DEZE COMPETITE kan tot 25 NOVEMBER 2023.
Je kunt dit doen door een mailtje te sturen naar   met vermelding van je NAAM,HANDICAP, GEBOORTEDATUM en TELEFOONNUMMER en aan welke competitie je wilt deelnemen. Je naam alleen is niet voldoende.

Inschrijving betekent niet een automatische plaatsing. Bij te veel inschrijvingen kunnen het golfcompetitieverleden en de handicap van betreffende speelster/speler een rol spelen.

Voor vragen kunnen jullie terecht bij Wim Bergman, Joop Schuurhuizen en ondergetekende.

Met vriendelijke groet,

Iet van Slingerland