Beste OGC leden,

allereerst kunnen wij op dit moment genieten van prima nazomer weer en nog steeds een lekker rondje golf spelen op onze prachtige baan. We hopen dat we ondanks dat de herfst haar intrede doet dit nog een poosje kunnen volhouden.

We zijn op zoek naar een aantal vrijwilligers, dat bereid is, in samenwerking en afstemming met de baancommissie, er zorg voor te dragen dat onze handicarts dagelijks naar buiten worden gereden en aan het eind van de dag (wanneer het clubhuis sluit of eerder als dat noodzakelijk is), de handicarts weer de garage in te rijden en te zorgen dat zij op de juiste wijze worden opgeladen. Dat betekent aansluiten op de elektra en de handicart in de vrijstand zetten zodat de accu's niet leeg getrokken worden. Tevens, wanneer de handicarts door gebruik in de baan vuil zijn geworden deze te reinigen, zodat ze in goede staat blijven.

De samenwerking met de baancommissie is belangrijk omdat door leden van die commissie de baan wordt gekeurd en geschikt bevonden om op te spelen en dus ook geschikt wordt verklaard om de handicarts te gebruiken. Indien nodig kan altijd even overleg worden gepleegd met de dienstdoende marshal maar voor problemen is onze handicartconsul Henny Kamerling bereikbaar. Het zijn beslist geen tijdrovende activiteiten, maar het moet wel gebeuren. Dus we hopen dat een aantal van jullie zich meldt bij

Tot slot nog even Corona. De NGF heeft reeds diverse malen het golfprotocol ivm aangepaste maatregelen moeten veranderen, maar ook na de laatste persconferentie van minister president Rutte staan veiligheid en de daartoe genomen maatregelen nog steeds prominent bovenaan. Concreet betekent dit dat de 1,5 meter onverminderd van kracht blijft zowel binnen als buiten, maar ook andere zaken zoals hygiƫne blijven essentieel. Bij klachten gewoon thuis blijven. Ook starttijden dienen nog steeds gehanteerd te blijven zowel vooraf reserveren als op de baan en indien wij als leden introducees meenemen dienen de gegevens van die personen geregistreerd te worden dan wel bij de leden die een introducee meenemen minimaal bekend te zijn.

Als het gaat om Corona doen wij het als club nog steeds bijzonder goed dus laten wij met z'n allen dit niveau van verantwoordelijkheid hebben en nemen beslist volhouden.

Met vriendelijke groet,

Voorzitter Oegstgeester golfclub