Het is de bedoeling om vanaf maandag 29 juli in te schrijven voor een rondje golf via de zuil en niet langer op de intekenlijst. Via de computer is er beter inzicht te verkrijgen in het gebruik van de baan en de baanbezetting. Het is dus GEEN reserveringssysteem en het is ook niet mogelijk om van huis uit een reservering te doen. Alleen ter plaatse inschrijven is mogelijk. Deze procedure geldt alleen voor leden.

Introducé(e)s en gastspelers dienen zich te melden bij de bar voor inschrijving en het verkrijgen van de greenfeekaart.

De gebruiksaanwijzing van de inschrijfprocedure staat op de website van OGC en is te bereiken via de knop E-Golf4U in de bovenbalk. Als u die knop gebruikt ziet u onder aan de pagina de verschillende gebruiksaanwijzingen van de zuil, inschrijfprocedure en de mobiele app.

De golfzuil heeft verschillende functies zoals: inschrijven voor wedstrijden, opvragen handicaps, invoeren score na wedstrijd of het aanvragen van een qualifying kaart.

Klik op deze link voor een verwijzing naar de gebruiksaanwijzingen.

Namens het Bestuur,
Ton van Santen