foto bij Jotten juli 2018
vrijdag 13 juli 2018.

Gé Brandhorst en Simon Brandt van de opa/seniorenclub en Puck van Rijn van de oma- en 60+ club van de Oegstgeester Golfclub overhandigden op vrijdag 6 juli een door hen gesponsorde tuintafel.

Opaclub-voorzitter Wim den Hollander was helaas ziek, anders was hij graag bij de overhandiging aanwezig geweest.

Marja van Dorp, locatiemanager Jottem, legde uit dat de tafel al een jaar geleden werd geschonken, maar dat gewacht moest worden tot de totaal vernieuwde dagbesteding van Jottem opnieuw werd geopend.

Simon Brandt legde uit dat het geld was ingezameld tijdens het Grand Match toernooi in het najaar van vorig jaar. "Ook dit jaar zullen we jullie weer in gedachten houden", fluisterde hij Marja van Dorp toe.

Gelijktijdig met de overhandiging van de tafel vond een optreden plaats van het Molenkoor van Jottem samen met de Bollenband uit Sassenheim. Muzikanten en toeschouwers genoten van de Hollandse meezingers in de gezellige binnentuin van Jottem.

Jottem is een locatie in Oegstgeest voor mensen met een beperking. Zij maken daar ambachtelijke en creatieve producten en verlenen verschillende diensten. In de winkel worden de producten verkocht.