Baanstatus

Baanstandaardbaan
Buggytoegestaan

Zon op: 06:22 Zon onder: 20:56
Laatst bijgewerkt op zaterdag 27 april om 07:31 uur.
Kijk in de kalender of er geplande activiteiten zijn.

Opmerkingen: De baan is open en je speelt vandaag de Standaard Baan. Tenminste, als je mee doet aan het OranjeBitter toernooi. En waarom zou je niet meedoen? Het is per slot van rekening Koningsdag. Wat zeg je? Je kan niet meedoen omdat je gisteren verdwaald was. In Leiden? Hoe kan dat nou. Ach je wist de weg niet naar de lintjesregen in de Hooglandsekerk en je vroeg aan een Leienaar :"kom je zo bij de Hooglandsekerk" en toen reageerde hij met "dat ga ik jou niet aam je neus hangen, waar ik heen ga". Nou en toen werd het almaar moeilijker en heb je die 'regen' gemist en dus vandaag voor jou wel bitter maar geen feest.
Hoewel.... toch wel een beetje feest want er is nog een andere jarige.
Als je niet speelt kom dan gezellig naar de club. De marshal-rol wordt vandaag gespeeld door de wedstrijdleiding en het belooft een supergezellige dag te worden.