Op 27 maart 2024 is het winterseizoen afgesloten met een Texas Scramble wedstrijd over 9 holes. Aan deze wedstrijd deden 24 teams mee en is gewonnen door het duo Koos Eilers en Dennis Winnen.

Aan de kerst-/oudejaars wedstrijd op 27 december 2023 deden 12 teams mee. Deze wedstrijd werd gewonnen door het duo Leif Hansen en Marten de Boer.

In de winter is er een competitie gespeeld over 9 holes en 18 holes. Deze competities waren samengesteld uit 2 stableford-, 4 barracuda matchplay-, 4 drie stokken- en 4 eclectic wedstrijden.

Het gemiddelde aantal deelnemers aan de 9 holes wedstrijden bedroeg 25. Aan de 18 holes wedstrijden deden gemiddeld 18 heren mee.

De 9 holes competitie is gewonnen door Bert Thomas gevolgd door Jacques van Leeuwen en Dennis Winnen op de tweede en derde plaats. Bij de 18 holes waren dit de heren Peter de Bruin, Henny Kamerling en Jacques van Bellen.

De heren Marc van Belkum met 53 slagen en Henny Kamerling met 59 slagen zijn er bij Eclectic in geslaagd onder de par 60 van de baan te blijven.

In de zomer (april t/m oktober) spelen we enkel stableford wedstrijden. Wilt u meedoen aan de wedstrijden over 18 holes dan start u om 09.30 uur. Deelnemers aan de 9 holes wedstrijden kunnen kiezen uit een start om 09.30 uur of om 11.00 uur.

Het zomerseizoen 2024 wordt op 30 oktober afgesloten met een gezamenlijke wedstrijd over 9 holes.

U bent van harte welkom.

De Herencommissie.