Wedstrijden die open staan voor inschrijving worden gepubliceerd op de ledenwebsite E-Golf4U onder de knop WEDSTRIJDEN.

• De dames die aan de damesochtend deelnemen worden dringend verzocht via E-Golf4U in te schrijven voor de eerstvolgende wedstrijd op dinsdagochtend. U kunt inschrijven of uw inschrijving intrekken vanaf de dinsdag voorafgaand aan de speeldag 11:00 uur tot de speeldag tot 8:30 uur.
  • De heren die aan de herenochtend deelnemen worden dringend verzocht via E-Golf4U in te schrijven voor de eerstvolgende wedstrijd op woensdagochtend. U kunt inschrijven of uw inschrijving intrekken vanaf de woensdag voorafgaand aan de speeldag 11:00 uur tot de speeldag tot 8:30 uur.

Inschrijven via de ledenwebsite E-Golf4U gaat als volgt:

• inloggen op E-Golf4U via de knoppenbalk boven aan deze pagina.
  • kies op uw persoonlijke pagina de knop WEDSTRIJDEN,
  • kies de wedstrijd waarvoor u wilt inschrijven,
  • kies de knop INSCHRIJVEN,
  • dat is alles. U kunt ook zien wie er nog meer heeft ingeschreven.
  • Nadat u zich heeft ingeschreven kunt u op vergelijkbare wijze de inschrijving intrekken.