Je hebt je GVB, maar komt niet echt aan spelen toe? Je zou wel weer eens willen proberen? Je bent ondernemer of ZZP in de regio Oegstgeest? Je wil de spits mijden en houdt wel van een inloop-locatie om flexibel te werken?
Dan is er nu het OGC-golfontbijt (voor ondernemers).

Wat is het?
OGC, de Oegstgeester Golfclub, organiseert in het voorjaar maart-juni elke vrijdag een golfontbijt, dit is paar holes golf spelen met ontbijt. Elke vrijdag 7.30 uur.
Het idee is dat zelfstandigen/ondernemers 1x per week de kans krijgen om weer met golf bezig te zijn, zonder dat het veel tijd kost. Daarom een ontbijt-golf vanaf 07.30 uur.
We gaan met maximaal 3 spelers in een flight de 9-holes-baan in. Dus maximaal 27 spelers per keer. Na ca. één uur ben je terug voor de broodjes en koffie.
En kun je in het clubhuis op je laptop alvast even aan het werk, met je eigen netwerk of met je nieuwe relaties. Voor je de weg opgaat (of de trein in) ná de spits.

Opzet

• 07.30 inloop met koffie/thee,
  • indeling flight,
  • 07.45 start spelen, zonder wedstrijdelement, dus puur voor plezier, met eigen clubs/set,
  • 08.45 terug in clubhuis, hier staat ontbijt voor je klaar, uit de hand,
  • 09.00/09.15 ieder weer vrij om te gaan,

In een uur kun je tussen de 7-9 holes lopen, maar je kan ook eerder stoppen. We hebben gekozen voor de vrijdag. In overleg kan “de groep”  tot een andere opzet komen (donderdag ligt dan meest voor de hand).

De locatie
OGC speelt op de Voscuyl, het sportcomplex dat ligt tussen de Rhijngeesterstraatweg en de A44. Er is een 9-holes, par 60 baan, met par3, par4 holes, putting green en eigen clubhuis. Dit clubhuis is gelegen aan de Van Houdringelaan 15.

Meedoen?
Het golfontbijt wordt gehouden tussen 4 maart en 24 juni, dat is totaal maximaal 17x.
Bij voldoende succes gaan we vanaf september door. Deelname kan het makkelijkst door een ontbijt-abonnement te nemen voor € 50. Dat zijn 6 ochtenden. Losse deelname kost € 10. Na 6x kun je een nieuwe “strippenkaart” kopen.
Je moet minimaal je GVB hebben (hcp. 54 of lager) of baanpermissie op de Voscuyl.
Betaling op rekening van OGC: NL20 INGB 0004 3113 10 ten name van de Oegstgeester Golfclub.

Aanmelden bij:
Harold van Biemen (06 - 22 14 93 10).