OGCers kunnen gebruik maken van de uitwisselingsovereenkomsten die wij hebben en kunnen tegen introductietarief bij de navolgende clubs terecht:

Groen- Geel.
Van tevoren reserveren hoeft niet, zij blijven voorlopig gebruik maken van de ballenspiraal. Wel is het handig om voor aankomst te kijken of de baan niet bezet is op hun website: Klik hier.

Concordia Golf.
Sinds Corona is het verplicht om bij Concordia een starttijd te reserveren. Dat kan tot 4 dagen tevoren via de website IkGaGolfen.. Kijk ook altijd even op de site voor bijzonderheden Golf · Concordia Delft . Bij binnenkomst van het clubhuis is een inschrijflijst waar dan je naam op vermeld staat bij de afgesproken tijd (9 holes) (en 2 tijden indien je 18 holes speelt).Indien je op de dag zelf hebt gereserveerd, staat je naam niet geprint. Het verzoek is om dan je naam bij de starttijd (en) te vermelden. Daarna bij de kassa de greenfee kopen: vermeld dat je met de Hospitality Chain recht hebt op de introduce-prijs. Houd er rekening mee dat ook zij bij Concordia werken met vrijwilligers van alle sporten, dus de kassamedewerker is soms niet geheel op de hoogte van alle bijzonderheden rond golf. Je kassabon (even vragen) is je betaalbewijs.

De Kieviten.
Momenteel wordt er hard gewerkt aan de bouw van een nieuw clubhuis met sporthal wat ongeveer anderhalf jaar gaat duren. Er is dus wel enige overlast maar de golfbaan is wel bespeelbaar. Het is verstandig dat als onze leden willen gaan spelen eerst contact met de secretaris opgenomen wordt onder om te kijken naar de speelmogelijkheden. Zij hebben nl veel onderlinge wedstrijden en op sommige dagen is de baan beperkt open vanwege de openstelling van de drivingrange.

Tespelduyn.
Je kunt een starttijd bij Tespelduyn reserveren via hun website.

Kagerzoom.
Los van deze overeenkomst krijgen wij bij Golfclub Kagerzoom € 5,00 korting. Twee dagen van tevoren kan via de website een starttijd gereserveerd worden.

Veel speelplezier!

Elvira van Oort, secretaris OGC